دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی

دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی

مجموعه دفتر برنامه ریزی

مجموعه دفتر برنامه ریزی

توضیحات

دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی

دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی از نظر طراحی بسیار شبیه دفتر برنامه ریزی سفید توکان مجموعه ۳ عددی است. با این تفاوت که در طراحی این ست هدیه از پرنده توکان استفاده نشده است. در عوض از طرح گیاهان استوایی الهام گرفتیم. نحوه قرار گیری گیاهان را روی جلد به گونه ای قرار دادیم که گویی مخاطب در حال عبور از میان این گیاهان زیبا است. در حقیقت حس قدم زدن در میان جنگل استوایی به مخاطب القا می‌شود.

متریال مصرفی:

از نکات مهمی که در خرید ست هدیه باید لحاظ شود نوع و جنس متریال مصرفی می باشد. صد البته در کنار تمامی این موارد قیمت مناسب نیز تاثیر گذار است. پدیده نقش با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال مصرفی برای شما عزیزان این مجموعه ۳ عددی را تولید کرده تا بتوانید با پرداخت هزینه ای مقبول ست هدیه ای مناسب و زیبا را به مخاطبان خود هدیه دهید.

کاغذ مصرفی این دفاتر برنامه ریزی، تحریر کرم ۷۰ گرم اندونزی می باشد. کاغذ اندونزی جزوء آن دسته از کاغذهای مرغوب و بسیار با کیفیت می‌باشد.

۵۲ برگ:

در طول یکسال جاری ۵۲ هفته داریم. ما طراحی صفحات خود را به گونه ای انجام دادیم تا یک سال خود را برنامه ریزی کنید. هر یک هفته داخل یک صفحه قرار دارد و به همراه آن آیتم های لیست خرید، کارهای ضروری، پیگیریها را در پشت هر هفته قرار دادیم.

دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی شامل چه اقلامی است؟

اقلام موجود در این پک هدیه سه نوع دفتر برنامه ریزی با کاربردهای متفاوت می‌باشد:

  • دفتر برنامه ریزی چوبی:

تلفیق رنگی که چوب با پلکسی دارد باعث می‌شود از دیدن این مجموعه ۳ عددی روی میز کارتان لذت ببرید. جنس پایه این دفتر برنامه ریزی چوب طبیعی راش می باشد.

  • دفتر برنامه ریزی Hard Cover

در دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی طرح های تابستانه و رنگ‌بندیهای شادی استفاده نمودیم. پرنده زیبای توکان این طرح را بسیار زیبا می‌نماید. ما با قرار دادن پایه هارد کاور سفید رنگ یک همخوانی ایجاد کردیم تا وقتی همیشه مقابل دیدگان شما قرار دارد طرح برای شما پر رنگ جلوه نماید.

  • دفتر برنامه ریزی زیر دستی:

این مجموعه ۳ عددی با مطالعه نیاز شما تولید گردیده است. این دفتر برنامه ریزی زیر دستی را همیشه همراه خود داشته باشید.

جعبه مناسب هدیه:

قطعا این مجموعه ۳ عددی زیبا به یک بسته بندی جذاب هم نیاز دارد. تمامی این پک را داخل جعبه ای که طراحی کرده ایم قرار دهید و به مخاطب خود هدیه بدهید و این حس رضایت را هم به خود و هم به دوستان خود هدیه دهید.

سفارش عمده دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی:

پدیده نقش بخش سفارش عمده را برای این پک فعال کرده است. اگر در نظر دارید این مجموعه ۳ عددی را جهت هدیه در تعداد بالا خریداری نمایید بخش سفارش عمده از نظر قیمت برای شما به صرفه می‌باشد. به تب سفارش عمده محصول مراجعه نمایید. در این قسمت می‌توانید تیراژ تولید و قیمت آن را مشاهده نمایید. با توجه به نیازتان تیراژ مورد نظر را انتخاب کرده و در جعبه متن پایین وارد نمایید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

همچنین می‌توانید همین ست هدیه زیبا را از دیجی کالا مشاهده و تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن590 گرم
ابعاد25 × 5 × 16 سانتیمتر
binding-form

افقی

binding-type

سیمی

book-cover-type

مقوایی سخت

gender

چوب طبیعی, مقوایی سخت

paper-type

تحریر کرم اندونزی، 70 گرم

number-of-leaves

52 برگ

other-features

دارای پلاک طلائی 2*4, همراه با جعبه مناسب جهت هدیه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر برنامه ریزی پدیده نقش کد۰۵ مجموعه ۳ عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال نظر

لینک کوتاه محصول

https://padidehnaghsh.com/?p=3462

لینک کوتاه محصول

https://padidehnaghsh.com/?p=3462